Dažniausiai užduodami klausimai (D.U.K)

Paskutinį karta atnaujinta 24-01-2020

Visuomet siekiame teikti kokybiškas paslaugas, megzti ilgalaikius partneriškus ryšius ir darnų bendradarbiavimą tarpusavyje.
     ◘ Pasiekiami tada, kai Jums to reikia.
     ◘ Visada randame sprendimą.
     ◘ Pasiūlome geras kainas.
     ◘ Niekada nevėluojame.
     ◘ Visada stengiames profesionaliai suteikti paslaugas.

Prieš pasirašant paslaugų sutartį juridiniams asmenims tai vertėtų žinoti:
     ◘ Bendrąsias taisykles & mokėjimo taisykles.
     ◘ Kas gali užregistruoti užduotį (jūs, vadovas, visi darbuotojai).
     ◘ Kas gali užregistruoti gedimą (jūs, vadovas, visi darbuotojai).
     ◘ Kokiu būdu pateikti sąskaitas už paslaugas (tiesiogiai, el. paštu, pagalbos sistemoje).
     ◘ Kokiu periodu žadama atlikti mokėjimus už paslaugas (iš karto, kas savaite, kas mėnesį).
     ◘ Naujiems juridiniams klientams priskiriamas "Basic" planas ir jo kainynas.

Šiuo metu egzistuoja tik du planai, tai yra "Basic" ir "Premium". Planų paskirtis yra nustatyti fiksuotą valandinį užmokestį už suteiktas paslaugas. Taip pat skatinti klientus dažniau kreiptis pagalbos ir pereiti prie geresnio plano.
Pasigerinti planą galima dvejais būdais. Pirmas būdas yra pasiekti apačioje nurodyta valandų skaičių per mėnesį arba pasiekus apačioje nurodyta sumą per metus.
[REIKALAVIMAI] Norint pasiekti "Premium" planą: 60 val. arba 1200,00 €.

"Basic" plano įkainiai:
     ◘ Ataskaitos valandinis užmokestis yra 8,00€.
     ◘ Techninio darbo valandinis užmokestis yra 30,00€.
     ◘ Programavimo valandinis užmokestis yra 50,00€.

"Premium" plano įkainiai:
     ◘ Ataskaitos valandinis užmokestis yra 8,00€.
     ◘ Techninio darbo valandinis užmokestis yra 20,00€.
     ◘ Programavimo valandinis užmokestis yra 40,00€.