#Kaip prisijungti?

Pirmiausia norėdami prisijungti prie mūsų sistemos turite pasirašyti sutartį.
Sutarties 4 punkte nurodytame elektroniniame pašte gausite laišką su prisijungimais į sistemą ir detalesne mokomąją medžiaga. Jeigu prisijungimu nerandate, susisiekite su konsultantu.


#Kaip užregistruoti gedimą/problemą?

Užregistruoti darbą ar gedimą galima nurodytu elektroniniu paštu arba tiesiogiai prisijungus prie sistemos. Taip pat jeigu jau esatę pasirašę sutartį su mumis, ant kiekvieno darbuotojo kompiuterio atsiras piktograma pavadinimu "Pagalba". Norėdami sužinoti, kaip užregistruoti gedimą skaitykite žemiau:

1. Ekrane susirandame piktogramą pavadinimu „Pagalba“ ir paspaudžiame du kartus, jeigu nerandate atsidarykite naršykle ir įveskite sutartyje nurodyta nuorodą.
2. Suvedame savo prisijungimus.
3. Spaudžiame „pagalba“ (eng. Assistance).
4. Spaudžiame „Tickets“.
5. Spaudžiame „+“.
6. Pasirenkame tipa „Incidentai (svarbu)“ arba „Request (prašymas)“.
7. Pasirenkame tinkama kategorija „IT -> Bendras, IT -> Konsultacija, IT -> Ataskaitų parengimas, IT -> Techniniai darbai, IT -> Programavimo darbai, IT -> Video stebėjimo darbai“ (Pagal tai nusirodo, kam užduotis bus priskirta).
8. Čia matome darbuotojo informaciją, kuris užsakė šį darbą ar kreipėsi su konkrečia problema.
9. Čia galime priskirti vartotoją, kuris irgi galės stebėti šios užduoties vykdymo eigą, bei gaus elektroninį laišką, kai darbas bus atliktas.
10. Čia matome darbuotojo informaciją, kuris stengsis atlikti jūsų užsakytą darbą ar problemą.
11. Čia nusirodo užklausos svarbumas - papildomai.
12. Čia rašome apibendrinimą apie darbą, pavyzdžiui: „reikia įrengti nauja darbo vietą“.
13. Čia rašome jau detaliau apie užsakomą darbą arba problema, pavyzdžiui: „Ar reikalingas kompiuterio pirkimas, ar reikės įdiegti jūsų norima operacine sistemą, ar reikės surašyti programas (kokias programas) ir taip toliau...“.
14. Spaudžiame „Pridėti“ (eng. Save).

1pav. 2pav.


#Kaip pasižiūrėti darbų aktą?

Planų sistemos paskirtis yra skatinti klientus dažniau kreiptis konsultacijos ir mažiau mokėti už mūsų teikiamas paslaugas.

Visi pradedantieji klientai tampa standartiniais klientais, kuriems yra taikomas standartinis kainynas. Klientui pasiekus tam tikra valandų skaičių mūsų sistemoje jam yra priskiriamas planas, kurio dėka išrašant sąskaita automatiškai yra priskiriama nuolaida visoms paslaugoms.


#Kaip pasižiūrėti sąskaita?

Planų sistemos paskirtis yra skatinti klientus dažniau kreiptis konsultacijos ir mažiau mokėti už mūsų teikiamas paslaugas.

Visi pradedantieji klientai tampa standartiniais klientais, kuriems yra taikomas standartinis kainynas. Klientui pasiekus tam tikra valandų skaičių mūsų sistemoje jam yra priskiriamas planas, kurio dėka išrašant sąskaita automatiškai yra priskiriama nuolaida visoms paslaugoms.


Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas